Zwevegem

Welkom bij cd&v Zwevegem, de lokale afdeling die haar hart verloren heeft aan Zwevegem. Als middelgrote, maar hechte gemeente in het hart van West-Vlaanderen kennen we onze inwoners door en door. Door onze lokale verankering en nauwe samenwerking met de vele verenigingen en middenveldorganisaties, zijn we ervan overtuigd dat we Zwevegem nog sterker kunnen maken. Met onze schepenen, raadsleden en militanten zetten we ons dagelijks in voor een leefbaar en warm Zwevegem, waar elke stem telt. Kom gerust langs op onze activiteiten en maak kennis met onze enthousiaste ploeg!

Onze sociale media

Onze mensen

Zwevegem nieuws

Eerste steenlegging onderwijs- en vrijetijdscampus Kappaert.

In aanwezigheid van Vlaams volksvertegenwoordiger Loes Vandromme, tevens ook voorzitter OVSG, vond vanmiddag de eerste steenlegging plaats van de creatieve onderwijs- en vrijetijdscampus Kappaert in Zwevegem.

Sem Vanhessche legt eed af als CD&V-raadslid in Zwevegem.

In opvolging van Stefaan Bonte heeft Sem Vanhessche (leeftijd?) in de raadzitting op 26 februari 2024 de eed afgelegd om vanaf 1 maart te zetelen in de Gemeente - en OCMWraad van Zwevegem.

Isabelle Degezelle en Raf Deprez steunen cd&v West-Vlaanderen.

De provinciale partijraad van cd&v West-Vlaanderen heeft afgelopen zaterdag de volledige lijsten voor de verkiezingen van 9 juni goedgekeurd. Onze afdeling kan twee kandidaten afleveren voor de verkiezingen.

CD&V Zwevegem kalender

Europese, federale en regionale verkiezingen.

Vriendenfeest cd&v Zwevegem

Gemeenteraads-en provincieraads verkiezingen.