Eric Francoys nieuw gemeenteraadslid.

maandag, 25 mei, 2015
Eric F.

Eric Francoys legt eed af als Gemeenteraadslid.

Eric Francoys, wonend in de Gauwelstraat te Heestert, is leraar wiskunde, leerlingenbegeleider en coördinator in het St Jan Berchmanscollege van Avelgem. In 2006 werd Eric voor het eerst verkozen als gemeenteraadslid en werd hij Politieraadslid en voorzitter van de commissie financiën.

Eric wil blijven streven voor een aangename gemeente met een waaier aan activiteiten waarbij het beleid de jeugdwerking en het vele vrijwilligerswerk in het sociaal netwerk goed ondersteunt. Ook een goeie mobiliteit met een veilig netwerk van wegen, een oplossing voor de dorpskernen van Heestert en Moen en aandacht voor goed uitgeruste fiets- en wandelpaden vindt hij heel belangrijk.

Tenslotte wil hij zich ook inzetten voor een veelzijdige gemeente met betaalbare energie en huisvesting voor iedereen, thuiszorgdiensten op maat en een kwalitatief hoogstaande opvang voor ouderen. Het is voor CD&V dan ook een zegen dat we kunnen rekenen op Eric’s inzet en werkkracht in de gemeenteraad.