Tijdens het weekend van 23 en 24 maart was er de “Lenteschoonmaak” in Zwevegem, georganiseerd door de Mooimakers en de gemeente Zwevegem. Ook CD&V stak de handen uit de mouwen!

Met een mooie delegatie trok CD&V richting Heestert om er enkele straten mooi te maken! Op dat moment was geen enkele beek en gracht nog veilig voor onze ploeg en moest er letterlijk en figuurlijk “diep gegaan worden” om de vele blikjes, flessen, … te kunnen opvissen, het resultaat zijn 11 volle zakken.

Wij onthouden niet alleen het mooie en propere resultaat, maar ook het sociale gebeuren van deze actie. Geen enkele passant passeerde zonder een aanmoedigend woordje van dank uit te spreken. Voor herhaling vatbaar, al moeten we stiekem hopen dat zo een actie eigenlijk niet nodig hoeft te zijn. Foto verslag, klik hier.

Op de foto zien we; Frans Taelman, Geert Coussement, Frank Planckaert, Vic Ravelingeen, Martine Segaert, Barnard Vandenbulcke en Sem Vanhessche.

• Afvalbeleid
Lees de reacties (0)