Veel volk op het CD&V Vriendenfeest, dat dit jaar plaatsvond in Heestert en startte met een ontbijt. “De weg vooruit” is voor CD&V Zwevegem in 2018 een ambitieuze weg, dicht bij de mensen met een sterke ploeg en een stevig programma timmerd aan de weg naar bestuursdeelname.

CD&V staat voor authenticiteit, voor waardigheid, respect en fatsoen. Niet voor polarisatie maar voor 1 sterk team dat achter de lijststrekker-kandidaat burgemeester Eliane Spincemaille staat. Eliane gaat als lijsttrekker 100% voor Zwevegem. Voluit voor Zwevegem betekent ook Zwevegem vertegenwoordigen op de provinciale lijst. Eliane heeft straks op provinciaal niveau 12 jaar ervaring waarvan 6 jaar als provincieraadsvoorzitter.

“Voor de gemeenteraadsverkiezingen komen wij pas met namen naar buiten als het Team Eliane volledig is samengesteld” aldus voorzitter Isabelle Degezelle. “Intussen bouwen wij aan een ijzersterk programma voor en door Zwevegemnaren. Iedereen zal daar weldra aan kunnen participeren en geïnteresseerden kunnen ons volgen via de vernieuwde lokale website www.zwevegem.cdenv.be en weldra op de nieuwe verkiezingswebsite www.zwevegem2018.be “

Voor het officiële gedeelte koos onze partij voor een panelgesprek met senator Sabine De Bethune, die stil stond bij het thema van levenskwaliteit, Vlaams volksvertegenwoordiger Bart Dochy, die wat meer uitleg gaf bij de inkanteling ocmw in de gemeente en Eliane die de nieuwe invulling van provinciale bevoegdheden toelichtte.

Voor de vijfde keer werd ook het “CD&V Goed Gezind certificaat” uitgereikt. Dit werd overhandigd aan de Zwevegemnaar Geert Vanderhaeghen als voorzitter van de Moense Kinderfeeste, een pracht organisatie die nu in 2018 voor de 8e keer zal plaatsvinden. Een evenement dat volledig gratis is en de kinderen een onvergetelijke dag bezorgt. Geert zet zich hier, elke editie opnieuw, ongelofelijk voor in. Proficiat!

Geert is blij met deze erkenning, maar benadrukt dat dit teamwerk is, en ziet dit dus als een beloning voor zijn volledig team!

Na dit alles was het tijd om het glas te heffen op 2018 en vooruit te blikken op wat komen zal, en dit onder het motto van: De weg vooruit! (Fotoboek klik hier

Voor de gemeenteraadsverkiezingen komen wij pas met namen naar buiten als het Team Eliane volledig is samengesteld.

Lees de reacties (0)
Lees de reacties (0) Verberg reacties