Kan je deze mail niet lezen? Klik hier
Zwevegem
CD&V Zwevegem neemt de weg vooruit!
Een ontsluitingsweg moet maximaal verkeersoverlast voor inwoners verminderen.
Tijdens de toelichting van de “Startnota van het RUP Alternatieve ontsluiting bedrijvenzone Moen-Trekweg en Imog” in de gemeenteraadszitting pleitte CD&V om alsnog de trajecten die aantakken ter hoogte van de Keiberg op te nemen voor onderzoek.
In de door het schepencollege weerhouden tracés blijft het verkeer verder doorrijden door een dicht bevolkte Keiberg en de omgeving Statie Moen/Heestert. (Lees meer)
Ook CD&V Zwevegem neemt de weg vooruit!
Veel volk op het CD&V Vriendenfeest, dat dit jaar plaatsvond in Heestert en startte met een ontbijt. “De weg vooruit” is voor CD&V Zwevegem in 2018 een ambitieuze weg, dicht bij de mensen met een sterke ploeg en een stevig programma timmerd aan de weg naar bestuursdeelname. (Lees meer)
Wat is het belang van Europa, wat met de toekomst van Europa, wat na de brexit, … Een boeiende infoavond met twee top gastsprekers zijn Tom Vandenkendelaere (Europees Parlementslid CD&V) en Steven Van Hecke (Professor en hoogleraar Europese politiek aan de KU Leuven). Als moderator doen we beroep op Frederiek Vermeulen (Voorzitter CD&V Ichtegem).
Iedereen welkom op vrijdag 2 maart 2018 om 19u30 in Sint-Paulusz aal, Italiëlaan 6, 8550 Zwevegem.