Kan je deze mail niet lezen? Klik hier
Nieuwsbrief 2
Uw mening, onze zorg!
Wat is het belang van Europa, wat met de toekomst van Europa, wat na de brexit, … Een boeiende infoavond met twee top gastsprekers, Tom Vandenkendelaere (Europees Parlementslid CD&V) en Steven Van Hecke (Professor en hoogleraar Europese politiek aan de KU Leuven). Als moderator doen we beroep op Frederiek Vermeulen (JONG CD&V Lid en CD&V Voorzitter Ichtegem).
Iedereen welkom op morgen, 2 maart 2018 om 19u30 in Sint-Paulusz aal, Italiëlaan 6, 8550 Zwevegem.
CD&V wil waterdichte garanties voor de voetbalclubs mbt de investering in kunstgrasvelden.
CD&V wou waterdichte garanties voor de voetbalclubs met betrekking tot de investering in kunstgrasvelden. Bij gebrek aan informatie en dossierstukken was uitgebreide vraagstelling in de gemeenteraad nodig. Het betreft hier immers een subsidiebedrag van méér dan 1 miljoen EUR vanuit de gemeentekas naar de clubs. Klik hier
CD&V Zwevegem wil graag de mening van iedere inwoner kennen. Wat leeft er in uw dorp, in uw buurt, in uw straat, in uw gezin? Waar ziet u verbeterpunten voor het beleid? Wat is uw kijk op de toekomst van onze gemeente? Hebt u een goed idee, een interessante visie? Vertel ons wat u bezig houdt, wij vernemen het graag.